Post by bigbayderscavi on Mar 15, 2022 5:37:04 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Vocabulary Builder: Daily Word ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Vocabulary Builder: Daily Word IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder obegränsat med poäng ▞▞▞
▞▞▞ Vocabulary Builder: Daily Word 2022 version ▞▞▞
Som svar till utvecklaren: Tack för ditt svar. Jag skulle överväga berättelser och sammanhang för dessa förment godartade meningar? I denna tid av postmodern Kakistokrati bör man aldrig dela upp tankar eller mening i ord. Banaliteten i hela den despotiska världen gör den farligaste av slavarna, Nehscient från den demoniska kakistokratin arbetar för deras fördel. Blind för deras altruistiska gåva äter den upp timmarna från deras liv.
Den här appen hjälper verkligen en att lära sig och även vara uppmärksam på ditt beteende. Om du bara pratar för att prata blir du mer hänsynsfull till vad du säger.
njöt av att lära sig igenom det
inte bra
Jättebra app. Bry dig inte om annonser.. tjäna inte mer men lol och hjälper mitt ordförråd och språk dagligen.En fantastisk app som hjälper till att utöka ditt ordförråd eller i mitt fall föra tillbaka det till en nivå du brukade vara. Jag har blivit väldigt repetitiv med orden jag använder. appen har också en frågesport som hjälper dig att antingen matcha definitionen till ett ord eller vice versa.
Det här är en fantastisk app. hjälper mycket med kunskap om ord och förbättra ditt ordförråd. Ett ord för varje dag och frågesporter för att testa dig själv finns också tillgängliga.
Exceptionell app för att lära sig nya ord. Jag är en autodidat, vetenskaplig nörd. Jag läser många böcker i olika genrer. Ibland läser jag ett ord och måste slå upp det. Jag älskar den här appen och har provat andra. Detta är en app som är ett utmärkt val för alla åldrar. Du tjänar låtsaspengar genom att lära dig ord. Jag har 400 000 nu. Önskar att det var riktigt lol. Du spenderar också lite av dina pengar på att öppna uppsättningar med 30 ord. En uppsjö av set. Perfekt för SAT, PSAT, GRE!!! Ordkännare!
Ordförrådet är uppdaterat. Mycket hjälpsam och effektiv. Det enda jag skulle säga behöver arbete är aviseringarna. När jag först installerade det för nästan två år sedan fick jag ett meddelande med dagens ord. När jag trycker på det skulle det ge mig definitionen. Jag vet inte vad som hände nu men när jag trycker på det nya ordet tar det mig till appen och visar ett annat ord och definition. Jag skulle älska att se definitionen av dagens ord när jag trycker på det, istället för slumpmässiga ord.
bättre om hindi betydelse ge
👍
Jättebra app. Var ett femstjärnigt mästerverk om det skulle finnas en randomiserad ordlista (förhoppningsvis med vissa inställningar) istället för ett enda ord. Ta också bort stjärnmärkta ord från slumpmässig lista.
ett trevligt billigt alternativ för att öka sitt ordförråd. Frågesporterna är fördelaktiga, särskilt förmågan att granska svaren
Vocabulary Builder: Daily Word Læring bqzw
Varje gång jag klickar på dagens ord visas aldrig ordet med definitionen. Jag brukade också kunna se en kronologisk lista över tidigare ord för dagen. Jag verkar inte hitta det längre. Jag har inte använt detta framgångsrikt sedan detta hände för några månader sedan.
Bra försök. Uppskattar utvecklaren för att han är så angelägen om recensionerna och att uppdatera appen då och då. Var snäll och ägna lite uppmärksamhet åt den del av tal som anges inom parentes. Till exempel: det första ordet 'afflatus', som egentligen är ett substantiv, ges som ett adjektiv.
Du har mitt uppriktiga tack för den här appen. Jag genomgick en hjärnoperation för några år sedan och tappade mycket av min tal- och röstförmåga. Tre år av talterapi har hjälpt mig att återfå "grundläggande" och generaliserade ordspråk men jag har verkligen saknat den sorts vackra, specifika språk som din app har som en del av den och var en gång så mycket en del av mitt liv. Det hjälper min hjärna att hitta det igen (och lära mig nya). Jag gillar också verkligen upplägget, designen, frågesporten och det dagliga ordet - enkelt, icke-påträngande och vettigt. Ta!
Din app är väldigt användbar, jag tycker att den är väldigt intressant men det enda är att du använder mycket data, jag önskar att det finns ett sätt att fixa detta.
Bra app. Men bara en begränsad uppsättning om ord. Skulle vara bra om det finns möjlighet att lägga till ord.
Enkelt och rakt på sak. Ett stort urval av sällan använda ord (och några vanliga) för att öka ditt ordförråd! Språkkonstlärare gläds! LOL
Jag använder den här appen och hittade bättre ibland från andra
Älskar appen, mycket användbar och ger även frågesporter för att mäta dina kunskaper. Lite saker jag skulle vilja se, svårighetsgrad, fylla i saknade bokstäver för att slutföra ett ord, sortering av ord och alfabetsbaserad navigering etc. Inte illa alls. Åh och annonserna i den här appen är inte riktigt påträngande / destruktiva, få olägenheter - inget är alltför ofta! 😀
lägg till en funktion för att filtrera ord efter kategorier som adjektiv, substantiv, adverb och verb så att det är lättare att hitta ord som jag faktiskt skulle vilja lära mig. överlag en ganska användbar app tack
Vad är dessa annonser
Jag tycker att den här appen är fantastisk, även om jag tycker att de borde ha ett större utbud. Kanske ha ett sökfält, som fungerar som en ordbok. Det skulle vara det som får 5 stjärnor
Hmmm. Det är okej. Men alla ord finns inte här.
Vocabulary Builder: Daily Word Vzdelávanie sxkj
Det skulle vara bra om du kunde lägga till IPA (internationella fonetiska alfabet) bredvid varje ord, så att du kan uttala det utan att behöva lyssna på ljudet varje gång
En okej app om du har någon grund för det engelska språket. Som sagt, många av dessa ord, särskilt i widgeten, är de mindre kända/använda homofonerna. "Ramble" är vanligtvis för tal, inte för att gå omkring. Inkludera båda betydelserna snarare än en godtycklig betydelse.
De senaste uppdateringarna stängde av något med den här appen. Det är nu mer en ordbok. Jag brukade lära mig och njuta av det mer innan uppdateringarna. Inga datum och föregående ord för dagen
Bullet Hell Monday Arcade xwz
Jag älskar den här appen och jag älskar att bli frågad om en handfull ord åt gången. Det ger en bra uppfräschning. Att vara på våra telefoner 24/7 gör mig sakta dum och lat när det kommer till ordförråd och definitioner, samt stavning. Jag har märkt en enorm skillnad i mitt kognitiva tänkande när det gäller att ha svar på klick bort. Denna app tjänar till att rätta till det.
Att möta ljudproblem när det kommer till ord....
Det finns inget uttal för varje ord